Kebangkitan Penyokong Dr Morsi ~ Pro Pas Blog

05 Julai 2013

Home » , , , , » Kebangkitan Penyokong Dr Morsi

Kebangkitan Penyokong Dr Morsi

Bookmark and Share

Mursi Morsi Dr Morsi Presiden Mesir penyokong Morsi


[ Terkini Isu Semasa Mesir ]


Jumaat I 05 Julai 2013 I 03.00 petang


MARSA , MATRUH : Pemberontak menyerang penyokong Dr.Muhammad Mursi yang sedang berhimpun kemudian berusaha melarikan diri daripada kepungan polis dan tentera kerana dibimbangi akan tercetusnya pertempuran.


SUEZ : Penyokong Dr.Muhammad Mursi terus berhimpun di hadapan Masjid Saidina Hamzah.


SYARQIAH : 100,000 terlibat dalam kebangkitan rakyat menuju ke ibu pejabat Muhafazah untuk mengisytiharkan sokongan kepada Dr. Muhammad Mursi sebagai Presiden secara aman. 
( Maklumat ini bersumberkan daripada Wartawan Al-Nahar). 


RABAAH : Penyokong Mursi berhimpun secara besar-besaran di dataran Rabaah Adawiyyah.


NAHDOH, UNIVERSITI KAHERAH : Ribuan rakyat terus berhimpun secara besar-besaran seterusnya menuju ke Kementerian Pertahanan untuk menyatakan pendirian mereka mengenai sokongan terhadap Dr.Muhammad Mursi


"Memartabat Keilmuan Memimpin Kesatuan"


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih