Calon Pro M UPM dibatalkan kemenangan ~ Pro Pas Blog

23 Februari 2011

Home » , , , , » Calon Pro M UPM dibatalkan kemenangan

Calon Pro M UPM dibatalkan kemenangan

Bookmark and Share

UPM - GEMPAR ! 11 orang calon Pro Mahasiswa UPM yang telah memenangi PRK UPM 2011 telah dibatalkan kemenangan mereka oleh Hal Ehwal Pelajar (HEP) UPM di atas alasan mereka bertanding secara berkumpulan. Rayuan hanya boleh dibuat hingga jam 10 pagi 23 Februari 2011 dengan bayaran RM 100 bagi seorang calon


Demonstrasi & protes besar-besaran terhadap tindakan zalim pihak HEP UPM akan diadakan pada jam 8.30 pagi di bangunan pentadbiran UPM. Sekarang seluruh pendokong & penyokong Pro M UPM sedang berkumpul sebagai tanda protes di bangunan pentadbiran UPM dan tindakan ini akan berlanjutan hingga ke pagi & sehingga pihak pentadbiran tunduk terhadap desakan mahasiswa

berita lanjut akan diupdate


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih