Update, 75 orang terbunuh dalam serangan tentera Mesir waktu subuh ~ Pro Pas Blog

09 Julai 2013

Home » , , , , , » Update, 75 orang terbunuh dalam serangan tentera Mesir waktu subuh

Update, 75 orang terbunuh dalam serangan tentera Mesir waktu subuh

Bookmark and Share

Kezaliman tentera mesir, pembunuhan rakyat mesir, rakyat mesir di tindas, pengikut morsi dibunuh, terkini di mesir, pristiwa pembunuhan waktu subuh, korban syuhada




SENARAI NAMA MEREKA YANG TERBUNUH DALAM TRAGEDI BERDARAH "SOLAT SUBUH"

Angka korban syuhada' "Solat Subuh di Bangunan Pengawal Republik terus meningkat..senarai yang tertera bukan 35 orang, tetapi kini meningkat kepada 76 orang dari pelbagai wilayah.

Semoga Allah merahmati roh mereka


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih