Kedutaan Syria di Kaherah di buka semula ~ Pro Pas Blog

08 Julai 2013

Home » , , » Kedutaan Syria di Kaherah di buka semula

Kedutaan Syria di Kaherah di buka semula

Bookmark and Share



kekejaman syria, Krisis Mesir, Rampasan Kuasa Mesri, Kekejaman Mesri, Presiden Mesir Dr Morsi, Terkini Di mesir,

[ Terkini Isu Semasa Mesir ]

Ahad | 07 Julai 2013 | 06.07 petang

Kedutaan Syria di Kaherah mula dibuka pada hari ini disebabkan beberapa hari lepas berlakunya rampasan kuasa.

Halaman berita "Al-Youm Sabik" melaporkan beberapa pegawi bertugas dilihat menerima kunjungan warga Syria di Mesir dan mendengar masalah mereka.

Di pintu utama kedutaan digantung penyataan "Kedutaan mula dibuka hari ini."

Presiden Muhammad Mursi sebelum ini memutuskan hubungan diplomatik dengan rejim Syria.

"Memartabat Keilmuan Memimpin Kesatuan"


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih