Jangan Sertai Himpunan Pro Morsi - Penasihat PMRAM ~ Pro Pas Blog

08 Julai 2013

Home » , , , » Jangan Sertai Himpunan Pro Morsi - Penasihat PMRAM

Jangan Sertai Himpunan Pro Morsi - Penasihat PMRAM

Bookmark and Share

Pelajar malaysia mesir, PMRAM , krisis Mesir, terkini situasi mesir, pergolakan mesir.
Penasihat Persekutuan Melayu Republik Arab Mesri (PMRAM)
Saya secara peribadinya tidak bersetuju kepada teman-teman yang menyertai demonstrasi sama ada yang menyokong Mursi atau tidak. Bagi saya ini antara usaha campurtangan yang "mencari nahas". 

Berusahalah dengan cara lain yang kurang risikonya. Antaranya dengan anda bangun berqiam dan berdoa serta menyebarkan maklumat tepat tentang isu Mesir adalah antara usaha anda membantu rakyat Mesir yang dirampas hak mereka buat waktu ini. 

Masa ini bukan untuk "mencari pengalaman" atau "mengenali orang Ikhwan" kerana mereka berada dalam situasi "perang". 

Mohon patuhi pekeliling yang dikeluarkan oleh Kedutaan dan PMRAM.


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih