Tak salah buat tayangan video aksi seks -Nazri Aziz ~ Pro Pas Blog

22 Mac 2011

Home » , , , , , , » Tak salah buat tayangan video aksi seks -Nazri Aziz

Tak salah buat tayangan video aksi seks -Nazri Aziz

Bookmark and Share

Tidak salah

Mengulas 'tayangan video aksi seks' di hotel Carcosa Seri Negara, semalam, Nazri bertegas tidak salah bagi penganjur di sebalik tayangan itu berbuat demikian.

“Awak bagi tau apa yang salah. Semua orang kata ia melanggar undang-undang, tetapi bagi tahu saya, undang-undang mana? Sesiapa yang tahu, perlu tampil dan maklumakan kepada kami,” katanya.

Menurutnya, jika tayangan yang diaturkan oleh seseorang individu yang hanya dikenali sebagai Datuk T dibuat untuk mencari keuntungan, maka ia satu kesalahan.

“Tetapi kita semua tahu beliau tidak ada niat untuk melaporkan (perkara itu) kepada polis dan mendapatkan editor sebagai saksi... tetapi itu bukan perkara pokok.

“Perkara pokok adalah video lucah itu dan pelakonnya (dalam video itu).”

Nazri juga mencemuh ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang membuat penafian bahawa lelaki dalam video itu adalah dirinya dan berkata tiada sesiapa yang menuduh beliau.

“Kenapa (buat penafian)? Ia sepatutnya tayangan peribadi. Siapa terlibat (dalam video)? Ia mungkin penasihat DAP Lim) Kit Siang, ia mungkin (presiden PAS Abdul) Hadi (Awang),” katanya. -Malaysiakini

* tak pasal2 presiden PAS pom dilibatkan sama.. teruk2!!



4 Ulasan :

Tanpa Nama berkata... [Balas]

mungkin juga penzina tu nazri aziz..

Unknown berkata... [Balas]

@Tanpa Nama

nazri aziz ni x patut jadi menteri.. bengap sangat.. haha

pembaca law berkata... [Balas]

sape2 yg nonton vid chu so lek adalh slah di sisi undang2...hahahaha

Unknown berkata... [Balas]

@pembaca law

skrang tengok aper2 crita blue x per dah.. tu menteri yng ckap..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih