Datuk T: bekas Setiausaha kepada bekas pemimpin UMNO? ~ Pro Pas Blog

22 Mac 2011

Home » , , , , , » Datuk T: bekas Setiausaha kepada bekas pemimpin UMNO?

Datuk T: bekas Setiausaha kepada bekas pemimpin UMNO?

Bookmark and Share


Menurut sumber Datuk T dikenali sebagai Datuk Tajuddin Wahab,tapi benarkah beliau yang mendedahkan Video Tersebut??? Beliau merupakan bekas Setiausaha kepada bekas pemimpin UMNO yang amat dikenali.Sekarang beliau bekerja di sebuah Agensi Kerajaan.

Kalau Datuk T adalah anak jantan,berani kerana benar dan tidak menipu sila panggil Bloggers
pula untuk menonton video seks pelakon mirip wajah Datuk Seri Anwar Ibrahim tapi berperut buncit tersebut.

Satu nama juga telah dikeluarkan oleh laman web www.umno-reform2.com sebagai orang yang membuat tempahan hotel tersebut. Menurut laman web tersebut nama Dato Khalid dari Alor Gajah telah dikatakan sebagai orang yang menempah hotel tersebut.

Menurut laman itu lagi – polis juga telah bertindak untuk menjejaki penganjur tersebut dalam usaha untuk mengetahui perkara sebenar dan kerana ada perbuatan ugutan – mengugut sekiranya Anwar Ibrahim tidak berhenti dari politik maka keseluruhan video itu akan disiarkan. Adakah benar – ada nama Datuk T – siapa Datuk T dan siapa Datuk Khalid yang dikatakan menempah bilik itu. Adakah semua ini betul atau spekulasi. Laman www.umno-reform2.com itu sendiri tidak mengesahkan nama Datuk Khalid tetapi mengatakan sumber itu di terima dari pelayar laman beliau.Sama-samalah kita tunggu perkembangan selanjutnya.


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih