Najib sambut kemenangan Galas dan Batu Sapi dalam HKL ~ Pro Pas Blog

05 November 2010

Home » , » Najib sambut kemenangan Galas dan Batu Sapi dalam HKL

Najib sambut kemenangan Galas dan Batu Sapi dalam HKL

Bookmark and Share


KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak 
 dimasukkan ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) di sini malam tadi untuk pemeriksaan lanjut selepas beliau mengalami rasa tidak selesa dalam perut, kata Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr Mohd Ismail Merican. 
Beliau berkata dalam satu kenyataan dikeluarkan lewat malam tadi bahawa 
endoskopi telah dilakukan ke atas Najib dan ia menunjukkan ulser dan gastritis 
ringan. 
"Beliau telah mula diberi rawatan dan keadaannya beransur baik," kata Dr 
Mohd Ismail, dan menambah perdana menteri dijangka berada di hospital beberapa 
hari lagi. -- BERNAMA


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih