Seks atas bumbung berakhir dengan kematian ~ Pro Pas Blog

26 Oktober 2010

Home » » Seks atas bumbung berakhir dengan kematian

Seks atas bumbung berakhir dengan kematian

Bookmark and Share


ANAK panah menunjukkan arah seorang budak perempuan berusia 12 tahun terjatuh dari tingkat enam ketika cuba turun melalui dinding sebuah apartmen di Petaling Jaya kelmarin. Gambar kecil menunjukkan keadaan mangsa selepas terjatuh.




PETALING JAYA – Seorang gadis sunti berusia 12 tahun yang menemui ajal selepas terjatuh dari tingkat enam Blok E dekat Apartmen Lestari di Damansara Damai di sini kelmarin dikatakan selalu berada di situ untuk melakukan perbuatan sumbang. 

Perkara tersebut didedahkan oleh penduduk di situ yang sebelum ini sering melihat mangsa bersama beberapa remaja lelaki naik ke bumbung bangunan itu. 

Menurut mereka, remaja perempuan berkenaan bukan penduduk di situ. Selain itu, dia juga sering dilihat terhendap-hendap setiap kali hendak ke bumbung bangunan tersebut. 

Seorang penghuni yang enggan dikenali berkata, penduduk kemudian bersepakat untuk memasang perangkap bagi mengetahui aktiviti mereka. 

“Alangkah terkejutnya kami apabila melihat mangsa sedang berasmara dengan tiga remaja lelaki di situ. 

“Kami kemudian menyergah mereka menyebabkan mereka terkejut dan cuba melarikan diri. Ketika itulah mangsa cuba turun dengan memanjat dinding tetapi dia gagal lalu terjatuh ke tanah,” ceritanya ketika ditemui semalam. 


3 Ulasan :

otaklunyai berkata... [Balas]

Yang ko pergi sergah budak tu buat pa. Budak umur 12 tahun masih belum faham erti kehidupan. Jika dilihat dari sudut luaran memang dia telah melakukan perkara buruk tetapi perbuatan dia itu disebabkan oleh siapa??? Inilah akibat dari sistem pemerintahan (yang meliputi pendidikan, kekeluargaan, sains sosial dan cara kehidupan) yang tidak berlandaskan Syariat Islam. Pemerintah masih degil dan begitu sombong untuk tunduk kepada Perintah Allah S.W.T. Islam telah menggariskan semua hal-hal yang berkaitan dengan kehidupan dan manusia, tetapi pemerintah kita lebih yakin dengan cara sekular atau cara mereka yang telah terbukti gagal. Jadi apa tindakan kita... Bermuhasabahlah dan bertekadlah untuk memilih pemerintah yang berazam untuk mendaulatkan Syariat Islam yang sebenar. Ini adalah kewajipan kita yang akan disoal dihadapan Allah kelak. Apakah alasan kita kelak??? Apakah kita bersedia untuk ke neraka Allah S.W.T yang amat azab siksaannya... Tepuk dada Tanya Iman.

bijan berkata... [Balas]

@otaklunyai

leee kalau tak sergah nak buat apa..?gendap sama ke..ha ha ha..tapi yg lain mmg waaa sokong.100%.semua ini hasil usaha Pimpinan yang jauhkan Islam dari kehidupan harian mereka dan rakyat....amalkan islam untung mencari keuntungan dunia semata-mata..

Unknown berkata... [Balas]

@otaklunyai

Otaklunyai naper kalu tajuk blog ade perkataan Seks berduyung2 orang masuk?? jawab2.. haha

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih