Gaduh, bunuh, koma, mati, KEL VS SEL -Shah Alam. Pengakuan Ikhlas penyokong Selangor (Update) ~ Pro Pas Blog

13 Oktober 2010

Home » , » Gaduh, bunuh, koma, mati, KEL VS SEL -Shah Alam. Pengakuan Ikhlas penyokong Selangor (Update)

Gaduh, bunuh, koma, mati, KEL VS SEL -Shah Alam. Pengakuan Ikhlas penyokong Selangor (Update)

Bookmark and Share







Sorang penyokong Selangor telah mengakui bahawa beliau terlibat dalam memukul dan membelasah, seorang penyokong Kelantan yang di percayai tersilap keluar dari Stadium Shah Alam mengikut laluan penyokong fanatik Selangor. Irawan Carjunk dalam profil fbnya telah update statusnya dengan mengakui bahawa beliau terlibat  dengan kenyataan seperti berikut "Padan muka kau budak -budak Kelantan.... Memang patut pom kau mati.... Orang tengok bola... kua tau nak bergaduh... tapi yang aku kesal sangat... penyokong Selangor tak bagi peluang apa-apa pom Kelantan memang sengal" . Irwan Carjunk juga menyatakan bahawa beliau mengunakan kayu, helmat dan batang besi sebagai senjata . Kenyataan beliau adalah seperti berikut " Budak Kelantan tu nak tunjuk hebat... keluar kat pintu penyokong Selangor... ape lagi mendapat ar.. kawan-kwan dia dah lari tengok dia je.. ape lagi abis die kene pukul.. pakai kayu, helmet, batang besi. Apa yang dikesalkan isu ini dipandang sepi oleh media, FAM, polis dan Selangor FA sendiri. Stakat ni hanya berita Astro Awani yang melaporkan berlaku 2 kematian pada malam tersebut dan setakat ini belum ada laporan polis dibuat. Media-media arus perdana lain dilihat berat sebelah denge memberi ulasan yang kurang tepat dan asik menyalahkan penyokong kelantan

Mana keadilan ???
Kenapa senyap tanpa berita??

"POLITIK SUKU, BOLA SUKU"









Dah tukar nama rupaya... Penakut sangat!!!


77 Ulasan :

Tanpa Nama berkata... [Balas]

huhuhu selangor ditadbir PKR.tnye PKR lah

Raja Budak Lestari berkata... [Balas]

@Tanpa Nama

Kawe kato doh boh... Politik suku bola sepak suku

bendo ni x dop keno mengeno denge PKR. hok ado kaitan Selangor FA, FAM, Media2 TV , surat khbar..

Tanpa Nama berkata... [Balas]

@Tanpa Nama

Tapi sero kawe la, budok ni lahir n mmbesar maso BN merintoh. so... ko demo pun serupo jugok? hehe

Tanpa Nama berkata... [Balas]

Peyembur Perosak <--Dia dah ganti nama ni!!

Raja Budak Lestari berkata... [Balas]

@Tanpa Nama

Nop suko kawe... tukar namo Peyembur Perosak lok.. nati nok tra tengok...

Muhammad Widad berkata... [Balas]

kenapa mesti ade semangat kenegerian? Adakah mereka yang memilih untuk bodoh atau sememangnya mereka memang bodoh? Kita diberi akal...fikirlah dengan bijak...Al-fatihah kepada Allahyarham Che Karma Sulaiman...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

aku tngk penyokong klantan ngn slangor same je.. aku kuar ikot pintu klantan, tapi pakai baju hitam.. so org x kenal la aku sokong mane.. yg aku kesalnye, ade sorang mamat ni kena blasah teruk kat motor,ramai btol yg nak pkol mamat nih, tp yg tolong x sampai 10.. sib beik x mati bdk 2.. ape yg jd kat tempat pnyokong slangor aku x tau la sbb aku keluar ikot pintu klantan.. dan sepanjang kluar 2, ade dalam 3 pergaduhan yg aku tngk.. mintak kita sama2 la dapat membantu.. aku nak tolong pn rase x mampu, sebab aku cakap selangor.. kang x pasal2 aku pn kena sama.. moga kejadian ni x berulang lagi..

pod berkata... [Balas]

bersikap professional lah kta sbg peminat bola sepak.. jgn la sapa berbunuh-bunuhan.. bkn maen bola jh kna bijok..sokong pn kna bijok jgk..

Tanpa Nama berkata... [Balas]

kelantan mmg patot mampos! haha

Tanpa Nama berkata... [Balas]

kelantan ngan umno sama je 2X5. dua2 assobiyah. UMNO assobiyah sbb jaga melayu. kelantan assobiyah sbb kenegerian, tak campur org luar. pentingkan org negeri sendiri mcm yahudi

Tanpa Nama berkata... [Balas]

orang kelantan yang mulakan pergaduhan dulu. mereka seolah-seolah seperti orang tidak bertamadun(cakap bahasa melayu pun tidak reti).

Tanpa Nama berkata... [Balas]

budak2 kelantan pergi la katok(pukul) penyembur perosak tu.hahaha. dah memang tu lumrah hidup korang kan(pukul orang) dah ckp bahasa melayu xreti

Tanpa Nama berkata... [Balas]

weii2........ado pengumuman nie,kpada smua klab pngokong slngor sila la dtg ke kota bharu..pada 15 okt 2010..kalau klab pnyokong slngor xpergi mmg pngecut la owg2 slngor,2jer yg bleh ambo kate kan..tgk brape rmai klab pnyokong qlate berkunjung d shah alam mlm 2????xbest r kalau xde pnyokong oi,d hrap trun ke qlate sberape rmai yg mngkin ok..lgi rmai lgi elok hahahahahahaha.....CAM NER DE BRAN DTG KOTA BHARU?????

Tanpa Nama berkata... [Balas]

xbrani doh sep taik tu...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

nilah org melayu bodoh. dgn sesama melayu nak tunjuk hero tp bila ngan kafir pijak semut pun tak mati, malah klu suruh sembah mayat pun dia sanggup. ckp je lbh assobiyah masuk neraka tp hakikatnya org kelantanlah plg assobiyah sekali. tgk komen2 puak kelate lam ni pun dah tau. bila pnyokong selangor pukul kelantan hbs semua pnyokong selangor dia nak balas dendam tp bila peguam india yg bunuh sosilawati tu xde pulak aku tgk set2 kelate ni ckp nak pukul semua india. nampak sgt penakut..

Tanpa Nama berkata... [Balas]

biasalah..tengok la dye punye latar belarang tu
experogol la, ex pecah umah la..huhuhuhu
mst tahap pndidikn pom xseberapa..hakhakhak
kecian ngan dye kan, 2 je yg dia dapat wat utk tarik perhatian ramai kot...KESIAN sugguh......
muoga dapat pembalasan setimpal di akhirat nnt...!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata... [Balas]

mung pom samo jah..ado mu katok set india tu...tok soh keluar tajuk la...baso nate selangor...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

JAWAPAN ORANG BODOH JE CAKAP NK PUKUL INDIA TU....NI MST BODOH NIY N XSEKOLAH TINGGI..HAHAHAHA
FUCK SELANGOOORRRRRRRRR!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata... [Balas]

@Tanpa Namabiase la bro..org kelantan ni ade utk pecah belahkan melayu..nanti kalau jd 13 mei lg, diorang la yg akan lepaskan diri dulu..

Tanpa Nama berkata... [Balas]

2x5 yo korang klantan dgn selangor sama2 bodoh.... sama2 mengata padahal sama2 bodoh.... baik korang semua pegi duduk dekat tahiland jer....hahahhahah

Tanpa Nama berkata... [Balas]

FUck selangor....

Tanpa Nama berkata... [Balas]

tgk brito td...sep slangor xjd maru klate..guano??bunyi kaba brani sgt..pah bkpo xjd mri klate??kecut batu dh kow????

Tanpa Nama berkata... [Balas]

slngor kecek jah lebih nyo..
mugo tmpat sdiri 2 gak..
20 butir bah xjd mari...
kalu klate 5 butir bah g jgk..
nakut banga slngor ni

Tanpa Nama berkata... [Balas]

gong2 la selangor,,,,
saBit Molek nga kes sOsilawati,,,mugO seP yo nk katOk jugoK keLing2 hok mna ada,,pdahl,,di seLAngor la ada teMPat SUCI bg keLIng2 duk nYEmBah,,,batu caves tu dok kea,,,beNgo sGGuh la,,,ko sep yo pakat g nek etek tgga batu caVEs nuh..olOlah,,baso goNg,,,SELAngor ToloL,...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

ada sore sep selngor tu kata,,,SEBANYAK 43 BUAH BAS AKAN DATANG KE KELANTAN,HARAP MAKLUm,,,ahahah!!,,,
aku sEro dio salah oyak bekaLi..nk kta 43 ore dlm so bas,,,tu termasuk la,,pemain2,juruLAtih,medIC,,,ahah,,ckup la 43 ore,,,gong2,,

gnu hooligan berkata... [Balas]

kpda fans sngor y mngeluarkn fakta knpa owg klate xpkul india...
n ak nk tnye knpa kaworg y xpkul pdahal kjadian 2 brlku kt slngor....
6pk sgt kaworg lgi pnkut....
so kpda fans selangor y brlgak brani,gie la kota bharu...
bru adil..
ap bran tgok bola kt umah,kt tmpt sndri tnjuk hero..
n apabila men tmpt lwn,tgok kt umah..
xgentlemen lgsung...
from,
fans ganu peteh gnu

Tanpa Nama berkata... [Balas]

org selangor ada tamadun ke?org kelantan ramai belajar kat universiti2...selangor ramai jgk, tp jd cleaner..haha..ckp melayu xpandai ape nye ngok....semua bole, melayu arab inggeris jawa.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

org selangor mmg penakut pun. baik jd pompuanlah tak pyh jd lelaki wat malu kaum je.itu hari jemaah surau kt damansara kena baling ngan telur boleh diam je. alasannye nak jaga keselamatan diri. bodoh, penakut nak mmpos. org islam dihina2 depan2 pun leh keluarkan statemen bangang camtu. nilah akibatnya klu terlalu bandar sgt, dah biasa hidup senang nak berjuang pun takut. klu org indon dengar mmg kena kutuk kaw2lah

Tanpa Nama berkata... [Balas]

org selangor mmg penakut pun.itu hari jemaah surau kt damansara kena baling ngan telur boleh diam je. bodoh, penakut nak mmpos. elok balik indon la.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

orang selangor pondan, pengecut tak berani berperang. disebabkan ada spesis penakut mcm selangor nilah org indon ckp melayu malaysia pengecut, padahal yg pengecut org selangor bukan melayu

Tanpa Nama berkata... [Balas]

slngor pengecut...xtau malu..kalo xkrana rkyat klate duk slngor..xnaek nyer ekonomi slangor 2..duk hrp cino jah..nasib baek xkne tindih cino...hrpkan ank klate jah g bangun slangor tuh..buat sistem monarki dlm FAM..

Tanpa Nama berkata... [Balas]

ORE SELANGOR KECEK JAH BERANI................BARE NAKUT NOK MAPUH.....KELATE IBARAT NEGARO KELATE .............TU SBB LA SEMANGAT YO LEBIH..........BERANI TLG PUOK2 DIRI..... NAPOK NOK BALOH BELAKO NGA ORE KELATE.......

Tanpa Nama berkata... [Balas]

Bodo Nyer Budak Selangor, Aku Pun Asal Selangor Tak De La Sampai Nak Pukul Orang, Bangga Sangat La Tu Dapat Pukul Orang. Patut Kene Tangkap Je Mamat Tu.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

mg irwan natang babi...nakut xdop batu pele...kalu mg brani,trun ar stadium kb harini...celake mg!!!mg ni jenih pandai cakap beso je...pengecut...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

wei sep2 slng0r:aku ser0 kea kat smua u h0k ad0 d mlysia nie rmai 0re klate...beng0n lah sep mu nie...meh aku nk 0yap,dle class aku ad0 sek0r jah bdk slng0r ny0...bdk klate ad0 7 0rg...mu nilai sdri lah 0re klte k0 0re slng0r h0k b0doh h0k xbrtamdunny0...nate slng0r b0do...wes gil0,aku tin0 p0n xtkt eh duk kl nie...wak mri tn0 slng0r sek0r eh..kta ejas g0mo bnyi debe sgt teh...bs0 slng0r t0lol..

Tanpa Nama berkata... [Balas]

bila melayu tolong melayu, beli kat kedai melayu, back up melayu org cakap rasis tp bila kelantan tlg kelantan, beli kat kedai klntan, back up klntan ckp tali persaudaraan pulak? apa citer ni, padahal sama je. bila pekida, perkasa back up melayu apasal tak ckp tali persaudaraan diorg kuat pulak? padahal sama je ngan set2 kelate yg hanya tlg ore kelate, bukan ke 2X5 tu

Tanpa Nama berkata... [Balas]

mg ingat skik budok2 slangor hok bodo supo irwan ni...bodo supo lembu...ado rama ore gini dale dunio,punoh jahne...beruk agah kecek behe ore...molek mg keno igak jo sumak dale jarro...saing nge kero...baso besar bodo...gilo

Tanpa Nama berkata... [Balas]

tak payoh cito laa org selangor mmg telur kecik (penakut nak mampusss) kalau berani dio gie doh laa kb nyeee........mari laa kalau berani weii......baik ambik telor bui ko berok make laaa......

Tanpa Nama berkata... [Balas]

nate bodo sep Selangor . dok masok capor hal politik wak gapo namo rima .. juboo mase mok bapok dio . de katkuu , jadi gomulohh laa weh . aku sunat peler keaa , bru tao !!! (bia mandol , HAHAHAHA)

* B A N G S A T

Tanpa Nama berkata... [Balas]

@Tanpa Nama hotak kau babi , bahasa melayu apenye . dah longhat kitorangg . lu ckp baik2 ehh derr . kang naek kaki nnek aku ats idong kau . sial :)

Tanpa Nama berkata... [Balas]

@Tanpa Nama

Tanpa Nama berkata... [Balas]

ni la rakyat mlaysia..samo2 rkyat mlysia pon nak gadoh..ape kate korg tlg kwan2 kite kt indon yg kna tibai tu..ape guna nk gadoh sbb bola..tlg la buka minda msing2..ak ore kelate tpi mnetap kat slangor..aku salute ore kelate sbb kalo aku g mane2, ak xkn risau sbb org kelate akn ade tok bantu...it's not assabiyah or whatsoever..if kelantanese not helping me, will you willing to help me para org selangor??

Tanpa Nama berkata... [Balas]

@Tanpa Nama
bangga sek selangor lepah bunuh ore.
baso kurang didikan sungguh.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

@Tanpa Nama
set selangor takut bena tuh..
dio takut lamo2 sek dio pupus jh kt selangor 2.
sek yo takut penuh nge sek kito jh slangor phni..2 yg sek yo beci sgt kito.,mugo sek yo xcidik alah mano.hahahaha

Tanpa Nama berkata... [Balas]

assalamualaikum..berat bena nmpk duk ngomen cni...ore nk oyak gapo pon biar lah.jgn sbb nie kit0 ore klate nk balOh.tunjuk kt ore lain kit0 ni baguh sebena nyow.jange cepat nk marah.kl0 betol hak kito di ceroboh, b'tindaklah.jg adab,jg akhlak..fanatik kit0 buke sapa m'bunuh,m'cedera 0r m'yakiti ore lain.loni byk bena dh "peel buruk" 0re klate kne jajo.kalu sakit ati ngn tuduhan oRe lain pon,sabar byk2 la.Allah ade tuk tolong kite sum0.jange la hok jahat,kito nk balas jahat jgk.Sapa bilo pon x abes g2 gak...semoga red worri0rs dpt msk final.w'slm

yuyus~alexa berkata... [Balas]

dem!dem!aku bengang satu je...apsal ko tuka nama n letak pic jersi barca??arghhh jgn cemari jersi team feveret aku!dang!moga makhluk perosak tu dapat hukuman setimpal..terlepas balasan kat dunia,belom tentu lepas ngan hukuman diakhirat melainkan makhluk tu buat taubat nasuha!

Tanpa Nama berkata... [Balas]

kau ni...otak udang betul laa...lembu pun lebih pandai dari kau....bnyk kes kat slgr ada kes rogol,bunuh,rompak..kat kltn mane ader..memang org slgr cakap mcm taik lebih besar pada bontot..berak bnyk..tapi semua busuk...cukuplaa kalu dah kalah 2 diam2 ajer...main x reti...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

demo tgk la pahni nati selangor keno perintoh ko cino tokpek la... nate budok2 selangor bengong srupo irwan, punoh jahne duk gi wat maksiat.... klate mano ado tempat disco bai~~

Tanpa Nama berkata... [Balas]

tengok nate calsico tu.... tok saye mulut oyak ore kelate celaka.... kalu jupo kat ku baru tahu celaka staro mano.... sedak2 jah hino kelate...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

hoho celako.. meme calako.. baso nate koya beraning.. semale.. seko buto tk dok pnyokong slgor.. set kelab pnyokng slagor v alase takut keselamate tk tjamin.... oyak la takut nk mai.. set kelate sbutir bas pun sapa kalu nk g.. sbb set kelate ati prut berani blako.... ni lah bangso melayu hk paling menakut d msia.. malu ko set indon bohhh

Tanpa Nama berkata... [Balas]

anak selangor bodoh nk mamposss.....negeri maju pon sbb org lain yg majukan...nk harapkan anak2 selangor?...sekor2 pon bodoh mcm gampang...nk bergaduh melayu sm melayu pon xtahu batas2..

anak selangor berkata... [Balas]

kepada brader yg mengutuk anak selangor.
mkn bleh sbrg mkn.ckp jgn sbrg ckp.
kami x perlukan org kelantan dok cri mkn kt selangor. tpi krn kami fkir agama dan bangsa.cuba byangkan klu sultan selangor mmbca artikel dan komen kamu. mungkin org kelantan trmsuk yg x brsalah diusir keluar dri selangor krn kamu seorg.abis yg lain trkena serpihnye.kamu kata brgadoh same melayu ade batas2? jdi kamu suka lah gadoh2.brckp pon spt seorg yg x brakal.hal ini akan aku ketengahkan.aku sbg seorg anak selangor sgt trcabar.dri hati yg tenang trus timbul prasaan marah yg membuak2.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

perbezaan org kelantan dan selangor.
org kelantan hdup dikelilingi dgn bangsa dan agama yg same.
org selangor hdup dikelilingi dgn bangsa dan agama yg brlainan. kesimpulannye. org kelantan suka brgadoh sesama melayu. org selangor tidak brmusuh dgn sesama melayu.

nie lah cerita sbnr. org kelantan dipukul di s.alam oleh orang india. mane kwn2 awe2 abe2.. lari lintang pukang.
ank selangor gak lah yg dtg tolong. e2 lah beza nye org selangor dan kelantan. cara org selangor tidak brmusuh dgn melayu.melainkan dignggu dicbar.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

fkir lah wahai sahabat.
adkah kamu suka org islam brgdoh2 sesama agama??
jgn trlalu kuat kenegerian sehingga agama diketepikan.
fkir lah.. jgn trlalu emosional.
bangsa lain dok gelak melihat org melayu brgadoh sesama.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

betul tu aku sokong anak selangor. aku tgk org klntan ni terlalu kenegerian, smpaikan org negeri lain pun meluat tgk klntan. tgklah tahun lps penyokong n9 dibaling mercun dan dipukul tanpa sbb apa kes? padahal pnyokong n9 tak buat provokasi pun, nampak sgt rasis sesama melayu. apa yg aku tgk org negeri lain tolong menolong sesama melayu tanpa mengira negeri tp kelantan dia tlg melayu kelantan je. itu hari kat seremban pun sama, org kelantan nak kena pukul ngan india, budak2 melayu seremban gak yg dtg tlg siap bawak samurai lg. kita tolong atas dasar sesama agama dan bangsa bukan atas dasar negeri mcm org klntan

Selangok FCuk berkata... [Balas]

kepada penyokong selangok.. dah-dah latu dok merapu meraban macam orang gila meroyan, kalian dah kalah, diam sajalah, selangok dah tak relevan lagi bercakap pasal bola, dah kalah buat cara orang kalah, pergilah main guli jauh-jauh.. ada faham?

anak selangok kampret berkata... [Balas]

anak selangor berani ke nak halau? cakap je lebey, anak selangor pandai ke? kalau pandai takkan jawatan penting di ambil anak kelantan... anak kelantan akan jadikan KL sebagai negeri ke2, dan seterusnya selangor akan dijajah anak2 kelantan bagi mengimbangi jawa2 kampret dan indon di selangor... keturunan jawa yg terkenal kedekut itu akan kalah dgn keturunan melayu kelantan... nak halau cubalah kalau berani!!!! kalau nak harapkan keturunan jawa yg kedekut urus selangor akan mundurlah negeri selangor ini.. bersyukurlah kamu penduduk selangor kerana ramai bijakpandai dari selruh negeri datang memajukan selangor...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

aku setuju, yg memajukan selangor kbykan org luar. klu xde org luar jd negara afrikalah selangor tu. hahahaha. tgklah kbykan yg bekerja kat selangor semua dr negeri lain mcm klntan, n9, perak, kedah, ganu, indon, sabah. anak2 selangor semua pemalas, duk umah je mcm pompuan. ada lesen diali babakan apa ke banganglah budak2 selangor ni. dahlah rakyat pengecut, mnteri besar pun pengecut gak, takut ngan cina. tgklah isu pnjualan arak apa yg pmimpin2 islam selangor boleh buat? ikut je ckp DAP tu nmpak sgt ketrunan pengecut. lg satu isu pencerobohan tanah prkuburan islam kat batu 3 shah alam. org cina siap buat dewan lg kat situ tp pmimpin islam selangor pengecut tak berani bertindak. x ke dayus namanya tu. klu org melayu ceroboh tanah cepat je ambik tindakan tp klu kafir langsung tak berani. dasar ketrunan pengecut, xde telur

Tanpa Nama berkata... [Balas]

dah2 la tu gado... ak bkn org dan ak bkn org selangor dan ak bkn org klntan...tp rs cam malu lak baca komen2 ats ni...kita sesama melayu dan islam pun nak gaduh ke...

bnda lepas, biar la lepas...yg penting kita kena bersatu...
bnda2 mcm di atas ni la yg boleh menhuru harakan org melayu...

daripada kita dok pikir mcm mana nak gado, baik kita pk mcm mn nak bg melayu suma bersatu padu...lagi bagus.ok.

ingatlah pepatah: 'bersatu kita TEGUH, bercerai maka kita akan roboh'

~kita buat, kita kuat, kita dapat.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

silap taip " ak bkn org dan ak bkn org selangor dan ak bkn org klntan"

yg ak nk ckp 'ak bkn org selangor dan ak bkn org klntan'

~~harap maaf ye...terima kasih semua.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

org selangor pengecut, xde telur, tak kiralah sama ada PAS ke, UMNO ke, PKR ke klu dah pengecut tu pengecut gaklah. nama pun anak selangor. bodoh nak mampos dgr je ckp cina kafir tak ke bangang namanya tu. org palastin bersusah payah pertahankan tanah tp org selangor pengecut boleh biarkan je tanah perkuburan islam kebna ceroboh. patutlah indon ckp melayu malaysia pengecut. sbnarnya yg pengecut tu melayu selangor

Tanpa Nama berkata... [Balas]

org kelantan pasal bola pun boleh korner ke politik kenegerian.. memang bangsa tahi politik

Tanpa Nama berkata... [Balas]

sape yahudi..kalau x tau jgn ckp je...ckp cm pengetahuan lbh..tp lau dk kata kt orang bkn stkat yahudi tp iblis laknatullah la...jga percakapan anda..biar ngapiukan bertamadun..bkn nk bg tenang tp mkin naikkan kemarahan..anda mungkin sorg y ska peperangan kot..

Tanpa Nama berkata... [Balas]

rakyat selangor dipengaruhi pemerintah separuh cina dan pemikiran barat....

Tanpa Nama berkata... [Balas]

cuba cari seorang rakyat malaysia yang berbangsa cina di selangor berkebolehan dalam bertutur bahasa malaysia dengan sempurna....
jika ada berapa orang?

dan datanglah ke kota bharu, berapa ramai bangsa cina cakap loghat kelantan.... totaly 100%
bagaimana pemerintah mengawalnya sebagai negeri kelantan?

dan bagaimana pula bangsa cina di indonesia pun sama dgn rakyat kelantan...?

1negeri berbagai bangsa 1 pemerintah 1 agama Rasmi...

Agama Islam menyatukan rakyat negeri kelantan tidak kira bangsa atau agama selain Islam dan mengapa negeri lain tidak boleh melakukannya?

bola adalah sebahagian hiburan dan sukan... jadilah penyokong yang bijak.. bukan bijok(orang ganu kabo)...

Pemuda berkata... [Balas]

cuba cari seorang rakyat malaysia yang berbangsa cina di selangor berkebolehan dalam bertutur bahasa malaysia dengan sempurna....
jika ada berapa orang?

dan datanglah ke kota bharu, berapa ramai bangsa cina cakap loghat kelantan.... totaly 100%
bagaimana pemerintah mengawalnya sebagai negeri kelantan?

dan bagaimana pula bangsa cina di indonesia pun sama dgn rakyat kelantan...?

1negeri berbagai bangsa 1 pemerintah 1 agama Rasmi...

Agama Islam menyatukan rakyat negeri kelantan tidak kira bangsa atau agama selain Islam dan mengapa negeri lain tidak boleh melakukannya?

bola adalah sebahagian hiburan dan sukan... jadilah penyokong yang bijak.. bukan bijok(orang ganu kabo)...

jawab la semua rakyat malaysia.... bukan rakyat selangor sahaja...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

aku bukan budak kelantan dan bukan budak selangor tp jujur aku kate budak kelantan paling kurang ajar dan pengecut..ramai2 je berani..selalu terjadi kes budak kelantan kene pukul dgn budak negeri lain..terima la kenyataan wahai siam kelantan..hahaha

bukan siam kelantan berkata... [Balas]

orang selangor sepatutnye unite..jgn bagi org kelantan buat kepale..sesape yg ade company tu,jgn la ambil org kelantan sebagai pekerje..

Tanpa Nama berkata... [Balas]

kat selangor ni banyak syarikat 2besar yg dimiliki oleh anak2 kelantan, pekerjanya pula budak2 selangor, boleh kata budak2 selangor ni pelajaran mereka agak rendah kelulusan (bodo la tu), kerja setakat kerani dan buruh kasar tu oklah...

Tanpa Nama berkata... [Balas]

yg aku heran budak selangor kenapalah pengecut sgt. baik jd pompuanlah klu pengecut. tgklah masa gaduh kat kg medan dulu berapa kerat je org selangor yg berani pertahankan islam/melayu? yg lain semua duk umah mcm bapuk. itu pun org2 indon yg tolong, lpstu nak kutuk2 indon. dasar ketrunan pengecut, xde telur. aku berani jamin klu ramai org klntan kat situ mmg kita keluar beramai ramai g berperang. sape yg duk umah mmg pengecutlah, mcm mana islam x kena pijak klu dah mntaliti org selangor ni yg terlalu pengecut. pmmpin lak, xkira PAS, UMNO @ PKR semua xde telur. dgr je ckp cina kafir tu. bodoh. sepatutnya org islam kena bertegas barulah dihormati bahalul. dgn isu araknya kena dgr ckp DAP xke bangang namanya tu. silap2 esok klu negara ni kena jajah, anak2 pengecut selangor akn ckp 'xpe biarkanlah dia nak jajah, kita pun pendatang jugak, tanah ni milik org asli'. kita pun pndatang. nilah mntaliti anak2 pengecut dr selangor. xde telur. sdgkan org palastin snggup mati mmpertahankan tanah air tp anak selangor yg pengecut sggup biarkan tanah air dijajah sbb takut mati

Tanpa Nama berkata... [Balas]

sep slangor brani rama2
xleh g mano...bolok wak
tngu la sep ambo mri
15/1/2011...piala smbangsih

Tanpa Nama berkata... [Balas]

I am really loving the theme/design of your weblog.
Do you ever run into any browser compatibility problems?

A small number of my blog audience have complained about
my blog not operating correctly in Explorer but looks great in Opera.
Do you have any ideas to help fix this issue?


my blog: vakantievilla frankrijk

Tanpa Nama berkata... [Balas]

I visited multiple web sites except the audio feature for audio songs current at this site is actually superb.



Review my homepage - france holidays and customs

Tanpa Nama berkata... [Balas]

I all the time used to read piece of writing in news papers but now as I am a user of net therefore from now I am
using net for posts, thanks to web.

My website huis huren frankrijk

Tanpa Nama berkata... [Balas]

Excellent way of telling, and good post to take information about
my presentation topic, which i am going to convey
in school.

My webpage - vakantiehuisje frankrijk **

Tanpa Nama berkata... [Balas]

Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a
quick shout out and say I genuinely enjoy reading through your
posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?
Appreciate it!

Look at my web page ... vakantiehuisjes frankrijk

Tanpa Nama berkata... [Balas]

I feel this is one of the such a lot vital information for
me. And i am satisfied reading your article. However want
to observation on few general issues, The site style is wonderful, the
articles is truly great : D. Excellent activity, cheers

my homepage; web site

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih