UPDATE Laporan Kes: Gambar Guru di tembak Di Bachok , Kelantan ~ Pro Pas Blog

08 Julai 2013

Home » , , , » UPDATE Laporan Kes: Gambar Guru di tembak Di Bachok , Kelantan

UPDATE Laporan Kes: Gambar Guru di tembak Di Bachok , Kelantan

Bookmark and Share



En. Hashim Mat Zin PK HEM SK Beris Panchor.
MAKLUMAT AWAL SATU KES TEMBAK BERLAKU DI BERHAMPIRAN SEKOLAH KEB. BERIS PANCHOR, BACHOK PADA JAM 2.00 PTG. SUSPEK TELAH MELEPASKAN 4 DAS 1 TERSASAR TEMBAKAN KE ATAS 1 LM MELAYU YANG BERADA DI DALAM M/KAR MERCEDES. MANGSA MATI DITEMPAT KEJADIAN. MAKLUMAT MANGSA :
NAMA : HASHIM BIN MAT ZIN
UMUR : 40AN
KERJA: PEN. KANAN HEM SEK. KEB BERIS PANCHOR, BACHOK

PENEMBAK: GUNA PACUAN 4 RODA

SEKIAN UNTUK MAKLUMAN YDH DATO'. Tuan kbsjnd bachok minta semak identiti mangsa dan rekod jenayah.tq


Update Laporan Kes

No repot:Tawang Rpt: 797/13, Tarikh: 8/7/13, Sek 302 KK.
1. Pengadu: 
Majidi B. Noor 
KP : 680906-03-5365..
2. Tempat kejadian: 
Simpang Tiga Jln Beris Panchor Tawang ke Kota Bharu berhampiran Sek. Ren. Keb. Beris Pachor, Bachok, Kelantan.
3. Simati / Mangsa..Hashim B. Mat Zain, 700819-03-5365,
Umur...(43) Thn.
Kerja... Guru Penolong Kanan HEM Sek Ren Keb Beris Pachor, Lot 1531, Jalan Baru, Kg. Panjang, Bachok, Kn.
Mangsa ada 6 org anak... (5) org dgn isteri pertama telah bercerai dan (1) anak dgn isteri sekarang..
4. Ringkasan kes:
Pada 08/07/13 jam l/kurang 1345hrs semasa berada di dalam kedainya pengadu terdengar 3 das spt tembakan.. selepas itu pengadu lihat sebuah m/kar jenis mercedes no. WPS 4168 telah terbabas ke depan sebuah rumah jiran nya. Pengadu pergi lihat dan dapati seorg LM berada di dlm m/kar dan pengadu terus ke Balai Polis Tawang buat repot..
Siasatan Awal Polis..
Pada 08/07/2013 jam l/krg 1340 hrs. Semasa mangsa keluar dari Sek Ren Keb Beris Panchor, Tawang, Bachok, Kelantan telah ditembak oleh suspek yang tidak dikenali. Kereta mangsa telah terbabas ke kiri jalan dan terhenti dihadapan sebuah rumah alamat Lot 1843, Kg. Beris Panchor, Tawang, Bachok, Kn. Pemeriksaan forensik mendapati 4 das tembakan telah dilepaskan oleh suspek dan 3 mengenai cermin depan, 1 das mengenai cermin pintu hadapan sebelah pemandu. Manakala pada badan mangsa terdapat 3 das tembakan. 1 anak peluru di percayai .38 telah dijumpai didalam kusyen pemandu. Siasatan awal dapati mangsa selain bertugas sbg guru turut menjalankan pelbagai perniagaan seperti perniagaan balak, shakle( Direct Selling), kontrak kantin sekolah dll . Mengikut maklumat mangsa dipercayai mempunyai masalah hutang dari beberapa pihak dan perkara ini sedang dlm siasatan..Mayat mangsa telah di hantar ke Hospital RPZ II KB utk bedah siasat yg dijangka akan dijalankan mlm ini..




kes tembakan di kelantan, guru di tembak, jenayah kelantan, terkini,



Jenayah kelantan, guru ditembak, tembakan di bachok, PK Hem Di tembak


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih