Stesen TV Mesir Mula Menipu Maklumat ~ Pro Pas Blog

06 Julai 2013

Home » , , , , » Stesen TV Mesir Mula Menipu Maklumat

Stesen TV Mesir Mula Menipu Maklumat

Bookmark and Share

Media mesir, tv mesir, media berbohong, krsis mesir, terkini


MEDIA MESIR KEMBALI KE ZAMAN MUBARAK

Tiada disangka tiba-tiba televisyen rasmi kerajaan Mesir berubah selepas rampasan kuasa. Selama ini televisyen rasmi antara menjadi rujukan saya berkaitan hal ehwal dalam dan luar negara. 

Bukan sahaja tv yang berbohong malah askar juga berbohong.

Seperti yang kita maklum semenjak berlaku rampasan kuasa menyaksikan telah berpuluh orang pimpinan Ikhwan dan gerakan Islam lain yang ditahan.

Lihat anak panah berita tertera yang bermaksud:

"TERKINI: Jurucakap Majlis Tentera: Tidak pernah berlaku tangkapan kepada mana-mana aktivis politik sejak Revolusi 30 Jun dan tidak terdapat seorangpun tahanan politik di dalam penjara."

Lihat pula penipuan dalam ruang kotak kuning di bawah:

"Pasukan keselamatan menafikan tangkapan peguam Ikhwan Muslimin Abdul Mun'im Abdul Maqsud."

- Abdul Malik


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih