Terikini : PR Menguasai PRN Sarawak- Zentrum Future Studies ~ Pro Pas Blog

16 April 2011

Home » , , , , , , , , , , , , » Terikini : PR Menguasai PRN Sarawak- Zentrum Future Studies

Terikini : PR Menguasai PRN Sarawak- Zentrum Future Studies

Bookmark and Share

Zentrum Future Studies, Zentrum, pilihanraya sarawak, PRN Sarawak, Sarawak Election, Gelombang Rakyat Sarawak,ceramah Grand Finale, DAP, PKR, BN sarawak, Pakatan Rakyat, analisis PRN Sarawak, BN,
SARAWAK ELECTION (SELECT 2011) - Prediction and Tomorrow?






Berita Berkaitan-

Gelombang Rakyat Sarawak


Ceramah DAP diganggu polis, lebih 10,000 tak berganjak dalam hujan
Zentrum Future Studies, Zentrum, pilihanraya sarawak, PRN Sarawak, Sarawak Election, Gelombang Rakyat Sarawak,ceramah Grand Finale, DAP, PKR, BN sarawak, Pakatan Rakyat, analisis PRN Sarawak, BN,  SARAWAK: Walaupun hujan renyai, kira-kira 10,000 hadir ceramah Grand Finale anjuran DAP – sebuah parti gabungan Pakatan Rakyat di kawasan tempat letak kereta Restoran Alisan di Stutong.

Namun, ceramah Pakatan Rakyat – seperti biasa mendapat gangguan polis hingga menyebabkan program berkenaan terpaksa, dihentikan seketika.

Ia berikutan sepasukan polis termasuk anggota Unit Simpanan Persekutuan (FRU) naik ke pentas ketika pengasas DAP Sarawak, Chong Shou Jiang berucap kira-kira jam 7.50 malam.

Mujur, Ketua Publisiti DAP, Tony Pua selepas mengadakan rundingan denagn polis, memaklumkan kepada hadirin yang ceramah itu dibenarkan untuk disambung.
Zentrum Future Studies, Zentrum, pilihanraya sarawak, PRN Sarawak, Sarawak Election, Gelombang Rakyat Sarawak,ceramah Grand Finale, DAP, PKR, BN sarawak, Pakatan Rakyat, analisis PRN Sarawak, BN,
Gelombang Ngap Sayot di Sarawak tak kenal etnik
Semua mahu tumbangkan BN tumbangkan Taib Mahmud
“Polis kata, mereka hanya jalankan arahan pihak atasan. Pihak atasan itu ialah pemimpin Barisan Nasional (BN),” kata Tony – Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara dengan disambut sorakan hadirin.

“Kita bertanding bukan kerana mahu kaya atau mahukan kuasa. Kita bertanding untuk kembalikan hak rakyat Sarawak,” kata Tony lagi.

Antara yang hadir ialah Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh dan Ahli Parlimen Bakri, Er Teck Hwa.


-keadilandaily.com


2 Ulasan :

Tanpa Nama berkata... [Balas]

Yesss Sirr!!!! Takbir! AllahuAkbar!

leekonyou berkata... [Balas]

omega dah mula idup di serawak

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih