Update Keputusan Terkini. Pilihanraya Sarawak ( tak rasmi ) ~ Pro Pas Blog

16 April 2011

Home » , , , , » Update Keputusan Terkini. Pilihanraya Sarawak ( tak rasmi )

Update Keputusan Terkini. Pilihanraya Sarawak ( tak rasmi )

Bookmark and Share




analisis PRN Sarawak , pilihanraya sarawak , PRN Sarawak , Sarawak Election, Terkini

analisis PRN Sarawak , pilihanraya sarawak , PRN Sarawak , Sarawak Election, Terkini , keputusan prn sarawak


-Klik Imej untuk besarkan-

Lain2 Keputusan-

N70 Ba'kelalan

PKR 245
BN 223
Undi rosak 3

DUN Tamin

PKR 113
BN 38

DUN Kakus

PKR 122
BN 70

Rumah Panjang Debak

PAS 50
BN 34

Keputusan di Rumah Panjang Pelapok Dun Layar: PKR 27, BN 8, SNAP 0, Bebas 0.


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih