Perkembangan kes culik calon Pro -M UM ~ Pro Pas Blog

20 Februari 2011

Home » , , » Perkembangan kes culik calon Pro -M UM

Perkembangan kes culik calon Pro -M UM

Bookmark and Share

Calon Umum PRK UM (U14) Masturah Abu Bakar yang secara tiba-tiba hilang dan didakwa diculik telah mendapat mesej ugutan pada hari Sabtu lalu berbunyi "Woi celaka!! jaga skit perangai kau 2,kami dah lama prhati kau,siapla kau lepas ni.kau ingt kau bagus sngt". Situasi yang sama berlaku kepada beberapa calon lain. 


TERKINI: Sidang media berkenaan isu penculikan calon kerusi umum (U14) Masturah Abu Bakar oleh Pro Mahasiswa akan diadakan pada jam 4.00 petang ini (20Feb) bertempat di Gazebo berhadapan pejabat TNC HEP Universiti Malaya. Sidang media akan dipengerusikan oleh Pengarah Pilihanraya ProM, Farid Jalpah. Semua media dijemput hadir.



TERKINI: Calon Umum ProM (U14) Masturah bt Abu Bakar masih lagi hilang didakwa diculik. Beliau hilang bermula sekitar jam 4.00 petang Sabtu kelmarin semasa berkempen di Lembah Pantai. Jurucakap ProM memaklumkan rakannya ditelofon seorang lelaki dengan ugutan "..Masturah ada dengan kami, kalau mau selamat jangan panggil (pada) polis". Laporan polis telah dibuat dan usaha mencari masih diteruskan.


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih