Dah sihat rupanya Ibrahim Ali ~ Pro Pas Blog

24 November 2010

Home » , » Dah sihat rupanya Ibrahim Ali

Dah sihat rupanya Ibrahim Ali

Bookmark and Share




" Salam kpd semua kepimpinan Dewan Tertingi PERKASA..Alhamdulilah,sejak buat by pass operation pada I8hb Oct(35hari), saya bertambah puleh dan baik.mungkin 2 mingu lagi boleh mula aktif sikit2.Skg dah mula dapat main sms..kena buat fisio sbb dada sebelah kanan maseh sakit sikit dan makan belum'lalu'(tak ada selera-mungkin lama tak ceramah).Terima kaseh atas solat hajat,doa,bunga,ziarah yg mana budi baik dan ingatan amat saya hargai dan jutaan terima kaseh..Tok Him insya allah ada jangka hayat minima 2Otahun lagi. Dalam mesyuarat Perkasa merokok akan di haramkan.Dato Tim.Presiden dah setuju.HIDUP PERKASA HIDUP MELAYU!!ikhlas Tok Him.sk Majlis Pimpinan Perkasa Negeri@rakan2 media yg sehati sejiwa. " 
 Sumber- Facebook Ibrahim Ali 


Berita Berkaitan


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih