Mayat wanita bogel ditemui terdampar ~ Pro Pas Blog

13 Oktober 2010

Home » » Mayat wanita bogel ditemui terdampar

Mayat wanita bogel ditemui terdampar

Bookmark and Share

Jenayah rogol, bunuh, cabul makin menjadi2!!


Mayat seorang wanita ditemui terdampar dalam keadaan bogel di tebing pantai berhampiran gelanggang squash dekat Tembeling Resort di Kuantan, petang semalam.

Pegawai Turus Urusetia Jabatan Siasatan Jenayah Pahang, ASP Noor Asyikin Shamsuri, berkata mayat wanita berusia lingkungan 30-an itu ditemui sepasang suami isteri pada jam 5.15 petang.

"Tiada tanda kecederaan luaran dikesan pada mayat berkenaan," katanya kepada pemberita di Kuantan, hari ini.

Mayat berkenaan dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan untuk bedah siasat.

Beliau berkata, identiti mangsa masih belum dikenalpasti dan pihaknya meminta sesiapa yang kehilangan anggota keluarga, menghubungi pihak polis bagi membantu siasatan.

- Bernama


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih