DUN Galas: Majlis Perkenal Calon PR ~ Pro Pas Blog

21 Oktober 2010

Home » , » DUN Galas: Majlis Perkenal Calon PR

DUN Galas: Majlis Perkenal Calon PR

Bookmark and Share


Majlis Perkenal Calon Pakatan Rakyat



Program Dato’ Seri Anwar Ibrahim di Galas, Kelantan

Sempena Majlis Perkenal Calon Pakatan Rakyat


21 Oktober 2010 (Khamis)


7.45 Mlm – Pelancaran Jentera Pilihanraya KeADILan

Pilihanraya Kecil Galas, Kelantan


Lokasi – Pejabat Operasi KeADILan PRK Galas

Blok E, PT 7816, Taman Mesra, Gua Musang



8.30 Mlm – Makan malam di Kesedar Inn

9.00 Mlm – Majlis Perkenal Calon Pakatan Rakyat

Pilihanraya Kecil Galas, Kelantan


Lokasi – Dataran Ilmu, Sebelah Masjid Faiz, Gua Musang



Penceramah:

1. YAB Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat

2. YB Dato’ Seri Anwar Ibrahim

3. YB Lim Kit Siang

4. Perisytiharan Calon Pakatan Rakyat (PAS)


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih