AGM Umno pertama kali anjur solat Jumaat ~ Pro Pas Blog

22 Oktober 2010

Home » , , » AGM Umno pertama kali anjur solat Jumaat

AGM Umno pertama kali anjur solat Jumaat

Bookmark and Share

Perhimpunan Agung Umno 2010, yang memasuki hari kedua hari ini, bersambung dengan perbahasan usul Ucapan Dasar Presiden oleh enam pembahas termasuk wakil Puteri dan Kelab Umno Luar Negara.

Ia kemudian disusuli dengan perbahasan usul ekonomi serta agama dan pendidikan oleh 28 pembahas.

Perhimpunan ini juga buat pertama kalinya menyediakan dewan untuk solat Jumaat di Dewan Tun Razak 4, Tingkat 4, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) bagi memudahkan anggota perwakilan menunaikan solat Jumaat.

Perhimpunan agung kali ini berlangsung selama lima hari bermula Selasa dengan perasmian serentak perhimpunan agung tiga sayap Umno iaitu Wanita, Pemuda dan Puteri oleh Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, yang juga Timbalan Presiden Umno.

Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak merasmikan perhimpunan itu semalam.

--Bernama


0 Ulasan :

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih