Blogger UMNO berebut2 Upload Video Seks penuh mirip DSAI ~ Pro Pas Blog

29 April 2011

Home » , , , , , , , , , » Blogger UMNO berebut2 Upload Video Seks penuh mirip DSAI

Blogger UMNO berebut2 Upload Video Seks penuh mirip DSAI

Bookmark and Share

 video lucah, video seks, Fitnah III, DSAI, Anwar Ibrahim, Datuk Eskay, Datuk T, Blogger UMNO, Pencacai Umno, Papagomo, Lebih banyak klip video seks yang didakwa memaparkan lelaki mirip ketua pembangkang dan ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim muncul di Youtube.

Empat klip tersebut - sepanjang antara 4 minit hingga 4:24 minit - serupa dengan video 22 minit yang ditayangkan kepada wartawan pada 21 Mac di hotel Carcosa Seri Negara.

Ini adalah bahagian ketiga daripada video seks tersebut yang dibocorkan di internet, tetapi tidak seperti dua klip sebelum ini, empat klip terbaru itu memaparkan aksi seks.

Bagaimanapun, video yang dimuatkan oleh "rabiaab11" telah dikeluarkan dari Youtubekerana ia melanggarkan polisi lamanweb tersebut berhubung kandungan berunsur seks.

Berdasarkan maklumat pada Youtube, empat klip tersebut dimuatkan antara jam 2 petang hingga 6 petang semalam.

Video memaparkan beberapa aksi sek termasuk aksi wanita terbabit melakukan seks oral ke atas lelaki dalam klip tersebut.

Tidak seperti klip-klip yang muncul pada 4 April dan pada hari Rabu, yang sepanjang 1:45 saat, empat klip yang dimuatkan 'rabiaab11' semalam adalah lebih panjang.- Malaysiakini

Berita Berkaitan-
1.Panas: Dedahkan Video Seks Tanpa Edit, Langkah Terdesak Untuk Bantu Yakinkan Rakyat Tehadap Eskay Yang Mahu Buat "Sumpah Laknat" Hari Ini


3 Ulasan :

Tanpa Nama berkata... [Balas]

Assalamualaikum
Saya rasa sudah2la bercerita pasal klip2 tu.kita ssama muslim wajib menutup aib bukan sebaliknya.
Satu hari ssiapa saje yg membawa berita tanpa sahih tetap akan di tanya.

Tanpa Nama berkata... [Balas]

google law firm

Tanpa Nama berkata... [Balas]

google law firm

Catat Ulasan

Terima kasih kerana melawati blog ini. Terima kasih juga saya ucapkan, kerana memberikan ulasan dan kritikan membina. Segala saranan tersebut akan saya teliti dan dilaksanakan jika perlu. Selain itu juga, anda boleh menghantar email kepada saya yang beralamat rajabudaklestari@yahoo.com. Di sini juga, saya menegaskan bahawa, saya tidak akan bertanggungjawab jika ada ulasan-ulasan yang berunsur fitnah, hasutan, perkauman dan juga bahasa kesat. Sekian terima kasih